Bérszámfejtés

A szolgáltatás ügymenete minden esetben szerződésben részletesen szabályozott:

 

  • A szerződés mellékletekén kerül meghatározásra az input bizonylatok átadásának határideje, a bizonylatok konkrét megjelenési formája (elektronikus, nyomtatott) az átadás módja, (posta, futár fax, e-mail).
  • Az átadott input adatok ellenőrzése és feldolgozása – az általunk nyújtott szolgáltatás tárgya. Az opcióban ajánlott munkaidő-nyilvántartás esetén az üzemeltetés biztosítása, feldolgozások futtatása. Az input adatok ellenőrzése – a programszinten ellenőrizhető konzisztencia – eredményezheti azt, hogy egyeztetés szükséges az adatok tekintetében. Ebben az esetben a kijelölt kapcsolattartón keresztül ezt jelezzük.
  • Az átadott input adatok hibátlan feldolgozása után a kért előzetes ellenőrzési outputok, (pl. utalási lista) biztosítása a meghatározott formában és tartalommal.
  • A teljesítéshez meghatározott információk határidőre történő biztosítása nyomtatott vagy elektronikus formában. (esetlegesen e-mail-en küldött bérjegyzékek).
  • Javaslatunk a munkavállalók igényeinek kezelésére, hogy ez jellemzően a kapcsolattartón keresztül valósuljon meg. Ha szükséges a helyszíni ügyfélszolgálathoz az ügyfélfogadási idő intervallumokat az Ön cégével közösen, a munkarendek figyelembe vételével alakítjuk ki.
  • A bérfizetési jegyzék eljuttatása a dolgozókhoz a Partner cégeknél kijelölt kapcsolattartón keresztül történik, aki számára futár útján biztosítjuk a beborítékolt előkészített anyagot. Vállaljuk a postai úton való közvetlen eljuttatást is.